
Často kladené otázky
-
Posielať zásielky
-
Ako funguje odosielanie zásielok?
Stačí sa zaregistrovať a môžete odoslať jednu zásielku zadarmo. Je to jednoduché. Priložíte PDF alebo napíšete text do okna na našej stránke a následne vypíšete adresu príjemcu. My zabezpečíme vytlačenie, zaobálkovanie a podaj na pošte. Pokiaľ potrebujete naraz odosielať viac zásielok, tak stačí si nainštalovať aplikáciu Zelená tlačiareň a posielať zásielky ich vytlačením do Zelenej tlačiarne.
-
Akým spôsobom platím za odosielanie poštových zásielok?
Dobitím kreditu cez platobné brány TatraPay, SporoPay, VUB ePlatby alebo bankovým prevodom. O dobití kreditu dostanete faktúru do Vašich prijatých zásielok do nasledujúceho dňa. V prípade, že chcete posielať 100 a viac zásielok mesačne, tak je výhodnejšie podpísať s nami zmluvu a následne platiť v mesačnej fakturácii.
-
Aká je maximálna veľkosť PDF súboru, ktorý môžem priložiť pri odosielaní pošty?
Maximálna veľkosť PDF súboru je 10 MB.
-
Môžem poslať zásielky hromadne?
Áno, aplikácia Zelená tlačiareň je na posielanie hromadných zásielok.
-
Aký je rozdiel medzi posielaním zásielok online cez prehliadač a prostredníctvom Zelenej tlačiarne?
Keď chcete poslať jednu zásielku, tak použite odosielanie cez prehliadač. V prípade odosielania viacerých zásielok naraz použite aplikáciu Zelená tlačiareň.
-
Zelená pošta mi pripomína koncept hybridného posielania zásielok. V čom je rozdiel?
Zelená pošta je online hybridná pošta, ktorá prináša výhodu a komfort v odosielaní poštových zásielok bez ohľadu na objem odoslaných zásielok.
-
V zozname vystavených faktúr mi posledná faktúra figuruje ako neuhradená s červeným výkričníkom napriek tomu, že bola zaplatená.
Status úhrady faktúry zobrazuje korektne úhradu len v prípade úhrady faktúry cez náš portál. Pokiaľ si užívateľ uhradil faktúru iným spôsobom ako cez www.zelenaposta.sk, tak si vie ten status ručne zmeniť kliknutím na ikonu „Zaplatiť“ a následným kliknutím na text Označiť ako zaplatené.
-
Posielam väčší počet zásielok mesačne. Dostanem nižšiu cenu?
Klient, ktorý posiela väčší objem listov mesačne môže požiadať o individuálne nacenenie na obchod@zelenaposta.sk.
-
Môžem poslať jeden list viacerým príjemcom?
Áno, v aplikácii Zelená tlačiareň je táto funkcia zakomponovaná.
-
Väčšinu listov tlačíme farebne a na hlavičkový papier. Ponúka Zelená pošta aj tieto služby?
Samozrejme, vieme tlačiť aj farebne. Takisto zabezpečujeme aj predtlačené hlavičkové papiere a aj predtlačené obálky s logom firmy.
-
Faktúry posielam doporučene, aby som mal potvrdenie o tom, že zákazník dostal faktúru. Je možné zásielky posielať aj doporučene?
Zelená pošta posiela aj doporučené zásielky. Podacie číslo doporučenej zásielky nájdete po jej odoslaní v zozname odoslaných zásielok. Po kliknutí na podacie číslo sa zobrazí okno na sledovanie zásielky.
-
Sú moje odoslané zásielky bezpečne uložené?
Zelená pošta kladie vysoký dôraz na ochranu osobných údajov a zabezpečenie dát. Komunikácia medzi internetovým prehliadačom používateľa prípadne aplikáciu Zelená tlačiareň a serverom Zelenej pošty je kryptovaná. Spoločnosť Zelená pošta a rovnako jej dodávatelia v oblasti tlače, balenia a fyzickej distribúcie zásielok sú prihlásené na Úrade na ochranu osobných údajov.
-
Ako funguje odosielanie zásielok?
-
Prijímať zásielky
-
Kde nájdem aktivačné kódy UID a PIN pre registráciu?
UID a PIN nájdete na faktúre od vášho dodávateľa. Zoznam spolupracujúcich odosielateľov nájdete na tejto stránke
https://www.zelenaposta.sk/#mailing-receive -
Vypršal mi čas na registráciu s UID a PIN kódom, ale chcel by som využívať Zelenú poštu. Ako mám postupovať?
Pošlite nám cez našu zákaznícku podporu váš UID kód a my predĺžime jeho platnosť.
-
Môžem sa registrovať do Zelenej pošty aj keď nemám UID a PIN kódy?
Áno. Elektronické faktúry môžete prijímať od odosielateľov uvedených na tejto stránke https://www.zelenaposta.sk/#mailing-receive
-
Ako si nastavím prijímanie zásielok od viacerých/ďalších odosielateľov (už som registrovaný a úspešne prijímam zásielky od jedného dodávateľa)?
Vo Vašom konte v menu Služby - Pridať odosielateľa.
-
U svojho mobilného operátora mám aktivovanú elektronickú faktúru a email zo Zelenej pošty zadaný ako kontaktný email už skoro mesiac a stále nemám
operátora medzi odosielateľmi. Kde môže byť problém?
Odosielateľ sa Vám založí až v momente doručenia prvej faktúry od daného odosielateľa do vášho konta na zelenaposta.sk .
-
Je prijímanie zásielok naozaj úplne bezplatné?
Áno, príjimanie zásielok je bezplatné.
-
Od akých spoločností môžem dostávať zásielky cez Zelenú poštu?
Zoznam spoločností nájdete na tejto stránke https://www.zelenaposta.sk/page/prijimanie-dokumentov
-
Zaregistroval som sa na elektronické prijímanie faktúr od BVS, načíta sa mi história predošlých faktúr?
Áno, po zaregistrovaní sa Vám do dvoch dní dotiahnu všetky historické faktúry k danému odbernému miestu a zákazníckemu číslu.
-
Sú moje dokumenty uložené bezpečne, nemôže dôjsť ku ich zneužitiu?
Zelená pošta kladie vysoký dôraz na ochranu osobných údajov a zabezpečenie dát. Komunikácia medzi internetovým prehliadačom používateľa a serverom Zelenej pošty je kryptovaná. Dáta uložené na našich serveroch sú viacnásobne chránené proti zneužitiu. Spoločnosť Zelená pošta je taktiež prihlásená na Úrade na ochranu osobných údajov.
-
Kde nájdem aktivačné kódy UID a PIN pre registráciu?